Hanna Dahlberg

Och när vi ändå är inne på ämnet..

Inredning & Hem, Vardag Permalink0
..så håller jag på att måla om i sovrummet! Eller ja, ikväll drog jag mitt sista penseldrag och det var SÅ VÄRT allt arbete :)
Det har tagit alldeles för lång tid och allt för många gånger har jag fått göra om och göra rätt, men nu äntligen!
 
Har målat med kalklitir, en färg som jag har drömt om att pryda mina väggar med ända sedan jag fick upp ögonen för den för ett par år sedan. Och efter att ha bockat av ett X antal projekt i det här huset så blev det alltså tillslut dags för sovrummet att få en uppfräschning! 
Även de dystra bruna fönstrena har blivit vita, verkligen på tiden...
 
Såhär ser det ut för tillfället! Alltså en väldigt levande färg med mycket struktur, i love it!! 
Håll till godo, mer bilder kommer när det är färdigt :)
 
 
Till top