Hanna Dahlberg

Lifestyle by MRR 3.0

Vardag Permalink0
Ja hörrni, jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, men jag är taggad som tusan!
 
Från och med den 1 Augusti till den 30 November ska jag delta i en tävling som heter Lifestyle by MRR 3.0.
"Vi jobbar och tror på gemenskap, att människor är starkare i grupp än på egen hand. Därför är den här tävlingen inte som andra utmaningar eller liknande projekt som du ser på olika medier. Vi vill inte framhäva en jakt på att antalet tappade kilon eller att den starkaste människan är den mest framgångsrika. Lifestyle by MRR handlar framförallt om att främja en sund balansgång mellan ditt liv och din träning. Vi försöker skapa en plattform och gemenskap där vi istället för att tävla mot varandra kan hjälpa varandra att utvecklas, både kroppsligt men även själsligt."
 
 
Det handlar alltså om att tävla mot sig själv och sina mål efter sina egna förutsättningar. 100 deltagare samlas också i en facebookgrupp och på instagram där vi hjälper, stöttar och peppar varandra. 
 
Som ni vet har jag tränat lite innan jag väntade Leia, men nu står jag still och det här kändes som något för mig.
Tjurskallen i mig kommer att göra allt för att min kropp ska bli stark och fast. Jag vill kunna bevisa för mig själv att jag inte måste leva som en svag, spinkig pinne livet ut.
 
För er som är intresserade av att följa min resa så har jag startat en ny blogg så att ni slipper bli bombade med massa träningssnack här :) 
 
In och kika vettja, kommer att uppdatera lite allt eftersom innan tävlingen drar igång :)
www.aldrigmersvag.blogg.se
Till top