Hanna Dahlberg

Sista dagen..

Vardag Permalink2
..som arbetslös ungdom haha. Jösses, imorrn börjar jag jobba heltid! Fan vad gammal jag börjar bli :( Har iofs inget emot att jobba, jag älskar mitt jobb! Älskar lönedagen ännu mer haha. Ne men tänk, nu kommer jag att jobba resten av mitt liv typ!

Idag försov jag och Joakim oss. Eller ja, inte för att jag hade någon tid att passa, men jag gillar inte att sova bort dagarna. Såg att vårat kattpaket har kommit! Typ en kattsäng, ny kattlåda osv. Herregud vad lång tid det tog, vi beställde det FÖRRA MÅNDAGEN :O
Såg också att mitt läsarantal stigit, känns kul att någon läser iaf så att man inte skriver helt i onödan :)
Ni får gärna kommentera någon gång också så att jag vet att ni lever =)

Glömde nästan att säga grattis till våran näst äldsta familjemedlem Robert som fyller 20 idag :D GRATTIS!

 

 



Nu ska jag göra något, vet inte riktigt vad.. kanske börja packa ner lite skit i flyttlådor :)

Hej så länge!
#1 - - DG:

Jag som trodde att jag var en del av familjen!

#2 - - Hanna:

haha fan dennis, glömde att du redan fyllt! :( ÄNDRAR NU!

Till top