Hanna Dahlberg

Ledig!

Allmänt Permalink0
Hej vänner!
Idag är jag ledig, och naturligtvis vaknade jag halv 10.. Nåja, då kanske jag hinner med något idag :) Synd att vädret inte är på min sida idag då det är mulet och blåser lite smått.
Ska ta tag i att ringa vaktmästarn så att någon får kolla vad som är fel i vårat badrum. Det luktar alltså så jävla äckligt att fyfan (och nej, det är inte bajs!). Förr luktade det bara lite då och då, men nu senaste dagarna har det luktat hela tiden. Igår fick jag sminka mig i hallen, borsta tänderna i köket och kissa när jag kom till jobbet. Dessutom läcker våran varmvattenberedare vatten på badrumsgolvet. Craplägga! Hoppas att allt går att fixa bara :)

Jag funderar nästan på om man skulle ha gått och klippt sig.. Mitt hår är inte så överdrivet slitet, men hallå jag har inte klippt mig sen i vintras?! hahaha. Konstigt att mitt hår inte gått sönder vid det här laget, det som brukar bli slitet direkt. Iofs har jag slutat att använda hårtork, plattång och jag har inte färgat det heller, förutom slingorna jag gjorde innan studentbalen och jag använder inpackning typ en gång i veckan. Duktigt Hanna som ser till att inte ruttna bort helt!

Nej nu är jag så hungrig så jag tror att jag  måste göra mig en macka eller två.

Hörs och ses!

Just looking out on the day of another dream
Where you can't get what you want but you can get me
So let's set out to sea
'Cause you are my medicine when you're close to me

Till top