Hanna Dahlberg

Uppe tidigt!

Allmänt Permalink0
Godmorgon!
Idag vaknade jag kl 8, trots att det är lördag :o Kunde inte somna om heller eftersom att jag var jätte pigg.. Joakim ligger dock och snarkar än, blev nån förvånad?!

Funderar vad man skulle ha gjort av denna fina dag. Ganska klart ute och  bara - 10 grader :)

Det händer inte så mycket spännande nu för tiden, så därför har jag inte så mycket att skriva om. Har iaf beställt min balklänning och mitt mönstarskydd på min produkt har blivit godkänt! :D Så nu är det bara att jobba på så att man förhoppningsvis får ut skiten på någon marknad, vilket kommer att leda till rikedom :D <333
Hoppas går ju ;>

Glömde också säga att jag fått min studentmössa, typ förra veckan eller något sånt. Den var fin, längtar tills man får börja att ha den på sig :) Idag är det 104 dagar kvar till studenten (tror jag). Alltså inte länge alls! Börjar nästan bli lite nervös eftersom att jag inte vet vad jag ska göra då jag gått ut. Högskola ska jag läsa sen efter ett år eller så, om allt blir som planerat. Arkitektskolan och utbilda mig till inredningskonsulent :) Sug på den ni!

Nu måste jag ta mig nå frukost innan jag svälter!! Ha det bra :)


Ni får en snygg bild på mig och juckis också, från förra veckan :D
Till top