Hanna Dahlberg

31/7

Vardag Permalink0
Då var den här veckan över. Imorgon börjar en ny vecka och ny månad. Augusti, fyfan nu är det ju snart höst! Fast egentligen gillar jag hösten, mysigt och gosigt. Den här hösten blir ju extra rolig, fylla 20 och föda barn, tjoho! Det är ju faktiskt bara 33 dagar kvar tills jag fyller år, bäst att skriva önskelista :)

Joakim har åkt till Härnösand ett par dagar vilket innebär extra mycket plats i sängen, haha. Nej men det är faktiskt ganska tråkigt att vara hemma själv då man är van att alltid vara två. Tur jag har katterna :)
När han ändå är där nere passar jag på att skriva inköpslista till Ikea. Inte för att det var sådär jättemycket vi behöver, men alltid ska man ha något. Ska färdigställa den ikväll så att han kan fara och handla imorgon.

Själv ska jag jobba imorgon, får dock se hur länge. Börjar iaf klockan 8! Kanske far jag och mamma bort en sväng till kusten, beror på om jag får byta min tid hos barnmorskan som jag har på tisdag. Vore bra om jag kunde få komma dit imorgon istället så att vi kan passa på att hitta på något medans jag är pojkvänslös ;)

Nej, tv:n kallar!

Sov gott allihop :)
Till top