Hanna Dahlberg

Detoxplåster

Utsida & Inspiration, Vardag Permalink1
Tänkte testa Detoxplåster i ett par dagar. 
"Vi är i dessa dagar utsatta för gifter överallt. Symtom på giftig överbelastning är trötthet, huvudvärk, dålig blodcirkulation, kronisk smärta, svagt immunförsvar, förstoppning, artrit, depression och hudsjukdomar etc. Kinoki Detox plåster som används på fötterna är den nyaste avgiftnings terapin. Det bidrar till att förebygga ansamling av gifter i kroppen vilket avsevärt minskar risken för ohälsa, sjukdomar och tar bort skadliga toxiner i kroppen."
 
Vill ni veta mer om detta kan ni läsa vidare här!
 
 
Man sätter alltså ett plåster på vardera fot och sover med dessa. 
Har man t.ex ont i leder, känner sig stressad eller sover dåligt så kan detta hjälpa.
Nu är det väl iofs så att jag mår rätt så bra, sover "normal-bra" och inte känner mig stressad. Det enda är väl att jag har ont i höger knä samt i svanskotan/längst ner på ryggen där jag gjort illa mig. 
Så vi får väl se om jag märker någon skillnad :)
 
Varje morgon blir plåstrena(?) svarta av kroppens gifter. Man ska alltså använda plåster tills de inte länge blir svarta! När man gjort det kan man börja fästa plåstren på övriga ställen på kroppen där man har ont. Jag tänkte då testa antingen i svanken eller på knäet.
 
Så här såg det ut imorse efter natt #1:
 
 Här köpte jag mina plåster!
 
Hjälp mig nu att klättra uppåt på topplistan! Gå in HÄR och tryck på +1 vid HDahlberg.
#1 - - Sofia:

Vilka gulliga fötter du har :D Mindre gulliga plåster! Funkar det där verkligen?

Svar: Haha gulliga vet jag väl inte, småa och spretiga tår ;DJag vet faktiskt inte, om inte annat kan man ju låtsas ;)
Hanna Dahlberg

Till top