Hanna Dahlberg

25/1 - Rösta vidare

Vardag Permalink0
Goddagens på er!
Isac mår bättre men vi är hemma ändå. Skönt att både han och jag har fått oss ordentligt med sömn de senaste två nätterna :)
 
Har hittat ett träningsprogram med massa övningar som jag har bestämt mig för att köra här hemma de dagar jag inte tar mig till gymmet(typ varje dag haha?). Men det gör inte så mycket, jag vet ändå att jag tjänar mer på att göra det än att göra ingenting alls!
Träna kan man göra även hemma ;)
Har iaf lyckats öka från 45 kilo till 46,4. Bättre än att det går åt andra hållet :)
 
 
Nej hörrni, hjälp mig nu att klättra uppåt på topplistan! Gå in HÄR och tryck på +1 vid HDahlberg. Har ramlat ner på listan, så jag behöver allas hjälp att ta mig högre upp! Vill ju det här så jäkla mycket
Alla som gör det får en kaka ;)
Till top