Hanna Dahlberg

28/4

Foto, Vardag Permalink1
Hallå bloggen!
Egentligen har jag väl en hel del jag skulle kunna sitta här och skriva om, men jag har ingen större lust eller ork. 
Är inne på dag nummer 10 i sjukdommens tecken, men jag börjar nog se ljuset. Febern är iaf under 38 grader idag, vilket känns skönt i huvudet som inte gör lika ont. Lungorna börjar nog också att repa sig, men jag är riktigt jäkla trött i kroppen. 
 
Joakim och Isac är i Härnösand men kommer hem imorgon. Hade mer än gärna viljat följa med då jag har längtat i evigheter att få åka ner, men nu blev det som det blev. Om vi lyckas gre till det på jobbet kanske vi kan åka ner en sväng innan sommaren då Joakim ska vara pappaledig. 
 
 
Också våra söta småhjärtan, en månad gamla :)
 
#1 - - Mäthizzzc00lgirl:

Men guuuuusis vilka sötnosar! :D

Till top