Hanna Dahlberg

Isacs önskelista

Isac Permalink0
Eftersom att Isac fyller 1 år den 16/9 tänkte jag att det var dags för en önskelista! Han har ju lite svårt för att skriva på tangenterna, så därför bad han mig skriva istället ;)
 
  • Kläder - Allt möjligt inför vintern, storlek 80 är det som gäller under vintersäsongen :)
  • Leksaker - Han gillar allt som blinkar och spelar musik. Det här med att stapla saker och lägga saker inuti varandra är också en favorit :)
  • Pengar - Jo, vi tänkte ju önska oss en ny bilbarnstol men eftersom att stolen vi ville ha var nedsatt till ett riktigt superpris så har jag redan köpt den haha! Så om nån vill bidra till stolen så här i efterhand så går det bra ;) Jag tror också att vi behöver köpa ny vinteroverall och vinterskor! Övriga pengar som bara går till Isac kan jag sätta in på hans sparkonto :)
  • Två stycken av dessa förvaringslådor till hans bokhylla :)
  • En ny och fin snutte då vi tappat bort en :(
  • En cd-spelare till sitt rummet så att man kan spela godnattskivor
  • Gipsavgjutning, typ sånhär
  • Lite större barntallrikar, just nu har vi bara små skålar och små tallrikar ;>
Äsch kommer inte på mer, så det får duga :) 
 
Till top