Hanna Dahlberg

Fyndigt!

Permalink11
Godmorgon!

Jag vet att jag försöker hålla mig från att beställa saker men jag kunde bara inte låta bli, haha.
Hittade ett erbjudande där man betalar 160:- också får man ett presentkort på 400:- hos www.ginos.se.
Typ hur bra var inte det då min hårspray nyss tagit slut haha?!
Utöver presentkortet så har sidan även väldigt bra priser på det mesta. Lätt värt att kolla in :)

Detta klickade jag hem:



Osis flatliner 200ml: Ger superslät stylingeffekt. Ger fantastisk hållbarhet och silkeslent hår. Skyddar mot fukt samt slätar ut och minskar frissighet.



Ref. hold and shine 545 300ml: En spray med styrka och glans i ett. Ger snabbt både maximal stadga och mycket glans. Perfekt för en snabb styling.

Loreal silverschampo 500ml: Avlägsnar de gula reflexerna och återvinner hårets rena, klara färg och glans.
Kan vara nödvändigt eftersom att jag tänker gå tillbak till blond snart!



Ref. Argan oil 50ml: Mirakeloljan för torra, trassliga och frissiga hår! Tränger in i hårets kärna och reparerar och stärker
Denna sägs vara superbra. Hittade samma produkt för över 200 kronor på andra hemsidor, här kostar den bara 49 spänn! :)

Om man bortser från deras nedsatta priser samt mitt presentkort skulle allt ha kostat 652:- Men istället blev det 416:- för kalaset, minus presentkortet på 400:- plus 160:- som presetkortet kostade. Så totalt 176 spänn vilket inte kändes helt fy skam! ;)

Är ni också sugna på erbjudandet så är det bara att lämna er mailadress i kommentarsfältet så skickar jag en länk till er eftersom att jag inte fick någon direktlänk :)

PRESENTKORTEN SLUTSÅLDA!
#1 - - Hanna:

Jaaaag vill ha!! :-)

#2 - - titi:

jag vill ha:D

#3 - - ~ L I N N ~:

Hoppas du får en underbar Valborg! :-D

#4 - - ~ L I N N ~:

Tack hih ! :-D

Allt bra med dig då ?

#5 - - SANDRA DAGH:

Hoppas du har en bra måndag :D

#6 - - FourPictures - photography:

Fin blogg! Allt bra? :)

#7 - - johanna:

Villken fin blogg du har !allt bra med dig ?

#8 - - Carro - http://four.blogg.se/:

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^

#9 - - Mikaela:

Åh, L'oreals silverschampo är najs. Och deras

http://www.nordicdeal.com/l-oreal-serie-expert-shine-blonde-conditioner-150ml.html

är ännu bättre! Fy fan vilket härligt svall man får av det. Mjukare hår får man leta efter.

#10 - - - bbella huuynh :::

godmorgon , hoppas du har sovit gott :)

#11 - - Matilda:

Jag vill ha! :)

Till top