Hanna Dahlberg

Matkoma och sprattel

Vardag Permalink1
Godkväll på er.
Ligger i soffan och är proppmätt efter alldeles för mycket fläsklägg och potatismos hos mormor.
Idag hittade jag och Joakim ett nytt vardagsrumsbord på möbelaffärn, så nu har vi ett komplett vardagsrum ;D Dock så är både tak- och fönsterlampan ful, så det blir nog att se om jag hittar några nya.

Ikväll är det nog inget roligt på tv, inte vad jag kan komma på iaf. Ska ligga här och dö en stund till och senare ta en dusch. Börjar kl 11 imorgon vilket innebär sovmorgon :) Dock slutar jag halv 9, men så kan det vara ibland! Eftersom att jag jobbar på Söndag är jag ledig fredag lördag, lyx :D Undra vad man ska hitta på då?

Och vet ni vad?! :O Jag tror minsan (är kanske..87% säker) att jag kände av lilla jordgubben där inne för en timme sen ungefär! Det liksom..rörde sig, utan att det kurrade i magen, och det var heller ingen fis som var på G haha ;D Får vänta och se om det händer något mer spännande :)

Här får ni en bild på vårt nya bord. Är för trött för att ställa mig upp och hämta kameran, så det får bli en ful, suddig cambild :D

#1 - - A N G E L I J N A:

följa varandra på bloglovin?:)

Till top