Hanna Dahlberg

Ledig dag nr 2

Vardag Permalink5
Nej, det blev inget toppväder idag! Men en av två lediga dagar med sol är ju bättre än ingen :)
Istället för att glassa utomhus har jag fixat med massa papper till försäkringskassan, umgåtts med Emelie och Robert, hälsat på hos mamma och ätit mjukglass med the family. Joakim har jobbat hela dagen och kom inte hem förräns före kl 9, så han blev utan glass. Fast det var nog inte till någon större skada skulle jag tro :)

Och vet ni vad!? Nu tror jag att jag kanske, KANSKE har bestämt mig för vad jag tycker att barnet ska heta! Joakim har heller inga invändingar mot det, tack och lov. Fast som sagt så vill jag inte bestämma mig för något till 100% förräns han är född, måste ju se ifall namnet passar :) Sen kanske jag hinner ändra mig innan det är dags, så därför får det hållas hemligt tills i september ;)

Nej, dags att sova eftersom att jobb väntar imorgon.

Godnatt på er alla!
#1 - - Mikaela:

LEON LEON LEON!

:D



Annars.. Vad ska han kanske heta? Tell me? :)

#2 - - Michelle:

Enig med Mikaela, Leon er et kjempe fint navn :-D Eller kanskje Patrick? :)

#3 - - Michelle:

Top 3: Cornelius, Patrick Emiil og Amadeus, dokk - Amadeus er vårt navn haha :-p

#4 - - Pappan,:

Karl-Arnold är det redan bestämt!

#5 - - Amanda:

Hej,

allt bra med dig? :)

Du har en jättefin blogg! :)

kram

Till top