Hanna Dahlberg

Säng-dag

Vardag Permalink0

Spenderat ungefär hela dagen i sängen. Mår inte alls helt prima, så det blev inget Harrys för vår del. Blev en tallrik fil och flingor istället. Antar att det här är straffet man får för att man är ledig i tre dagar haha? Hade gärna varit pigg och gjort massa saker, men nej. Får hoppas att jag mår bättre imorgon :)

Som vanligt den här tiden i månaden får jag en gnutta köpabstinens. Har suttit och kikat runt på lite saker jag vill ha. Hittade en byrå och en ny sänggavel som jag tänkte bessa direkt Joakim får bort skrivbordet och datorn så att byrån får plats :) Kan ingen bara köpa datorjäveln? haha. Känns onödigt att beställa hem något som man ska behöva tränga in tills det får plats. Det kommer att bli så fint sen :)

Nu ska jag fortsätta att ligga i sängen och stirra i skärmen tills jag bestämmer mig för att sova. Finns jävlart inget att se på tv, åh!

Till top