Hanna Dahlberg

31/8

Vardag Permalink0
Åh vilken slö dag! Är trött och mår illa och har ont i nacken, stackars mig. Det är bra att tycka synd om sig själv ibland, tror jag iaf. Jag brukar må bättre då!
Trots att jag är en stackare idag så har jag varit duktig och städat och möblerat om i våra garderober i hallen. Började med att riva ut allt på golvet så att jag verkligen var tvungen att göra klart överallt, bra taktik det där!

Tänkte bara lägga mig och se tv en stund, men det blev visst en och en halv timme. Men vad gör det då man inte har så många andra planer för dagen? För nu är ju garderoberna städade och jag är utvilad. Skulle ha behövt dammsuga också, men det sparar jag nog tills imorgon så att jag får något att göra då med.

Just ja, fick hem mina skor idag. Dom var verkligen fula, men ack så sköna!

Till top