Hanna Dahlberg

-

Allmänt Permalink0
Fick plötsligt lite ångest inför balen. Jag är osäker på hur jag ska ha mitt hår. Köpte ju hårförlängning som jag varit och klippt in i håret hos frissan, och igår när jag och mamma skulle fixa min balfrisyr(så att vi vet hur vi ska göra nästa helg) så hände det absolut INGET med löshåret!!! Efter att ha suttit med rullar i håret alldeles för många timmar, blev mitt vanliga hår jättelockigt, medans löshåret var spikrakt! Inte ens locktången kunna få till en liten lock. Jävla skit! Håret som var "Äkta nordiskt löshår", som man ska kunna "Färga, locka och platta". Idioter. Inte för att jag har kort hår eller så, men det var ju helt slöseri med pengar och tid, både att köpa det och klippa in det hos frisören.
Min plan är att ha stort, långt och lockigt hår på balen, utan uppsättning eller nnåt. Men nu börjar jag fundera om det är lite tråkigt? Om någon har nån rolig idé får ni gärna säga till!

Nu ska jag avnjuta min tallrik med nudlar och sova inför morgondagen!
Till top