Hanna Dahlberg

Jordgubbskräm!

Allmänt Permalink0
Sitter i soffan och äter lite jordgubbskräm som Joakim har vispat ihop, gott gott :)
Dagen har bestått av jobb, middag hos mamma och lite bokföring. Inte så underhållande för att vara lovdag nr 1.

Förmodligen/förhoppningsvis blir det piteå på onsdag och stanna till torsdag, sedan kanske luleå :) Beror på!

Har egentligen inget vettigt alls att säga så jag förstår inte varför jag skriver. Detta blir ett jävligt random inlägg med två helt osammanhängande bilder och en bit av en låt!



Japp, en bild som jag tog på en karusell någon gång, samt en festlig bild på mig och min bästa vän Rövhål som jobbar hela lovet, sänder en liten tanke till dig!



This is a place where your mind can escape
All the problems today and go far, far away
This is a time with no history
Welcome to mystery
Till top