Hanna Dahlberg

B A C K

Vardag Permalink0
Hej hopp allesammans!
Efter att ha bott hemma hos mamma ett bra tag är vi nu på hemmaplan igen.

Hade tänkt ladda upp lite julaftonsbilder, men jag har dom på kameran än, så det får vänta.

I julklapp fick jag:

  • Helkroppsspegel
  • 30 min massage x3
  • 1500:- i bidrag till ny dator (som jag bessade igår!)
  • 3000:- Presentkort på möbelaffären
  • 400:- Gina tricot
  • Lumene blueberry mascara
  • Armband + Örhängen
  • Jättefin, gosig peak tröja med renar på :D
  • Annan jättegosig kofta
  • Tofflor
  • Mys sockar
  • Spel
  • Prydnadsblommor i glas
  • Tavlor
  • Ljus som smälter och blir massageolja
  • Eltandborste
  • Vinflaska som satt fast i ett klurigt "Pussel" som man var tvungen att lista ut för att få ut flaskan.
  • + Min julklapp till Joakim; ett flashat rött Nintendo Wii, jubileumsutgåva med tillbehör. Lite av en present till mig själv med hoho ;>
Alltså bara massa toppenjulklappar :)
Till top