Hanna Dahlberg

Back on track

Vardag Permalink1
Hej alla!

ÄNTLIGEN har vi internet igen. Var så längesen jag skrev "på riktigt" här att jag inte ens minns vad som har hänt haha.
Hur som helst så lever jag och frodas, haha. Har nyss kommit hem från jobbet, tagit mig en dusch och slagit mig ned i soffan. Håller på att ladda upp lite bilder på fb från diverse saker som hänt den senaste månaden. Tänkte ladda upp lite bilder här med, men det är så drygt att ha för många, så vill ni se allting, kolla fb :)
Imorgon åker jag till pitåjjve med mamma, ska försöka hitta mig en gosig mössa tänkte jag :D En såndär lurvpälsmössa som är platt, utan öronlappar. Har letat en sån i flera år, men aldrig hittat någon fin. Gör väl ett nytt försök igen ;)

Som sagt så hoppade jag av skolan, eftersom att de uppgifter vi skulle göra var alldeles för tråkiga för att jag ens skulle orka anstränga mig. Hallå, läsa 4-5 böcker, skriva läslogg, köra 100 mil och prata om det man läst, 5 gånger på ett halvår? No way! Istället ska jag jobba på ica till jag ruttnar och dör. Ne, inte direkt men nästan kanske. Har ju hängt där i 7 år, så varför inte 7 till haha?

Ne, här kommer lite biler på tatuering, gohåret, turkiet och fest!



#1 - - Carro:

HAHAHAHAHA! Robins min var vacker! XD

Till top