Hanna Dahlberg

Sjukast

Allmänt Permalink0
Hejsan!
Ligger för tillfället i soffan och tycker synd om mig själv. Är fortfarande sjuk (Har varit det sen i Lördags). Idag är det dock bättre, men jag känner mig fortfarande hängig och är jävligt förkyld. Nåja, bara att härda. Känns dock ännu jobbigare att vara sjuk när jag vet att jag måste diska och plocka undan, och DESSUTOM packa eftersom att vi åker till sthlm imorgon. Ja gud förbannat...
Min plan att packa få saker i en liten väska sket sig också när jag fick höra att vi måste ha med oss sängkläder och sånt, bläh. Får bara hoppas att jag mår bra tills på torsdag då vi ska ta någon långjävla promenad genom huvudstaden. Eller jag antar att vi ska det eftersom att vi skulle ta med oss "Bra promenadskor". Lär väl få astmaattack och dö typ.

För övrigt händer det inte så mkt, har varit både i båtsjaur och härnta under påsklovet. det är 59 dagar kvar till studenten wohoo.
Fick även lite hjärtstillestånd då jag såg att klänningen som jag vill ha på studenten har försvunnit från nätet, oh noo. Har mailat och frågat om den inte går att köpa, väntar nu på svar :(

Nej, orka skriva mer. Tror jag ska försöka sova en stund eller nåt sånt, hej svejs
Till top