Hanna Dahlberg

April!

Allmänt Permalink0
Godmorgon!
Första April idag, och jag tänker inte luras.
Sitter och äter frukost på lovets första dag, men ska ändå iväg och jobba om ca en timme. Mår faktiskt bättre idag än vad jag trodde, vilket är en jävla tur med tanke på hur stressig den här jobbdagen kommer att vara. Årets största försäljningsdag, suck.. Nå ja, tiden går ju väldigt fort när det händer mycket.

Om bara två veckor, den 14 April, ska vi åka ner till stockholm :D Jag, Erika, Jenny, Niki, Amanda, Marja-Stina och Linda haha! Eftersom att det är lite småtjorvigt med långa väntetider vid tåg/bussbyte osv är det många som vill åka em en dag tidigare för att slippa sitta och vänta på tågstationen, men jag och Erika har iaf bestämt oss för att stanna i sthlm till på lördag kväll. Jag menar, blir ju som två dagar extra då vi får göra vad vi vill :D Gratis dessutom (förutom en natt vandrarhem, vilket blir typ 300 spänn). Jag är så peppad, speciellt eftersom att jag varit i sthlm typ en gång då jag var liten. Nu får man ju bästa  tillfället att shoppa studentskor tjoho!

Nej, nu ska jag fika färdigt och kalla fram all energi jag har.

Trevlig påsk allihopa
Till top