Hanna Dahlberg

Julafton

Allmänt Permalink3
Så var julen över igen, ändå ganska skönt! Hade för första gången en riktigt toppen jul :)
Jag fick
  • Presentkort på möbelaffären 4500:-
  • Bränslecheckar 300:-
  • En lampa som ser ut som mjölkglas
  • En mysig morgonrock
  • Öl glas
  • Kärleks-skylt
  • Adidasväska
  • Ett litet renskinn
  • Egen hårtork
  • Kupévärmare till bilen
  • Chokladask
  • Digitalkamera
  • Minneskort till kamera

Helt okej saker, typ sånt jag ville ha och behövde :)

Slänger in ett antal bilder från vår julafton :)



Eftersom att jag är lat så får ni även några fula, äckliga, oredigerade blider från kvällen som spenderades med de sjukaste, bästa personerna som finns; Erika & Robin :)





Nu nöjer jag mig med bilder! Ska fortsätta spendera min kväll i denna säng och inte dra ut och supa som alla andra eftersom att jag jobbar imorrn. Nåja, man får tänkta pengar haha :D

#1 - - kisse!:

så otroligt fin du är älskling!<3ligger här i sängen och saknar dig:( längtar tills på måndag<3

#2 - - amanda:

ett litet renskinn, som på en ren-bebis!?

#3 - - Hannnaaaa:

haha jaamen typ :D ett avklippt renskinn som en fyrkant som man kan ha då man kör skoter, bil, fiskar osv, jättepraktiskt! (Y)

Till top